Vi 2 i ett nötskal

I fredags umgicks jag med Jennifer. Det var jätte trevligt. Jag saknar verkligen din och min tid vi haft. Den kom tillbaka där i fredags. En jäkla massa fnitter, skratt och bus.
Självkart minns jag allt den kvällen men en sak som jag bara måste tala om är att...

Jag och Jennifer satte igång badkaret för att jag skulle ta en bad. Men så går vi upp i köket och börjar laga mat och satt där uppe. Tills då jag ställer mig helt stilla och bara får ut mig "uuups!". Då hörde jag alltså hur vatten rann och plaskade.
Så säger jag "baadkaaareeet, OMG!" så skrattade vi som bara den medans vi sprang ner och tittade! HAHAHA! 
Jag och Jennifer i ett nötskal de hade svämmat över. HAHA!

 





Kommentarer
Postat av: Jonna

Tjejor tjejeor! Ni e alldeles härligt hopplösa! Kul att höra att ni hade trevligt ihop igen!

2009-09-27 @ 20:50:37
Postat av: Jonna

Jag vill se bilder från skolan som syrran din gjort o veta ditt betyg...

2009-09-27 @ 23:15:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0