Ladies night!

Igår så var jag ute med tjejerna.
Vi möttes på Vapiano där vi åt en underbart god middag tillsammans. Satt kvar och snackade ett tag efter också. Men sen vart det dags att ta sig till Globen där de verkligen höll igång. De var mingel och tävlingar innan showen skulle sätta igång.
Jag och syrran sprang runt som .... aa jag vet inte vad. Det var riktigt kul!

Det var 11 000 kärringar i Globen! Och på senen var det bara heta hunkar. De va utan tröjor, in oljade, starka och EJ muskel lösa.


Jag hade det rikigt kul igår!! Tack så jätte mycket! 


Globen fylld av brudar!

Andreas, Mikael och Martin sjunger för oss...

Tar emot aplåder och skrik som män!

Thats what we talking about!

Matte var där i byggar byxor och in oljad bar överkropp!!


Kommentarer
Postat av: Annika "svärmor"

Jag håller verkligen med dej!! Det var skitkul! Och vilka kroppar!! Tack så jättemycket Jonna!! Kram på er.

2009-09-27 @ 14:18:20
Postat av: Jonna

Tack själv för att ni kom! Kvällen hade inte varit lika trevlig utan er!

2009-09-27 @ 20:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0