Skolfoto

Skolfotot idag var riktigt roligt!
Först tog vi klassfotot då alla i klassen såg normala ut och jag fick till en rolig min. :)
Sen var det självporträtt då jag fick ett skrattanfall när jag satt framför kameran. Vart helt röd i annsiktet och bara skratta och skratta. Klassen skrattade då åt mig... Vi fick lov att ta en före mig så jag fick samla mig lite.
Men sen gick det bra!


Ömsesido. Från vänster: Emma, Nikita, Doffe, Najda, Jennifer och jag.

Klassfotot som publiceras i katalogen.

Jag efter att ha lugntat ner mig :)

De blir grymma bilder!


Kommentarer
Postat av: Jonna

Klart det blir då du e min dotter o jag e helt förbannat vacker... så vad e inte du då?

2009-09-29 @ 10:35:40
Postat av: Anonym

Självförtroende det gillar vi!

2009-09-29 @ 20:09:54
URL: http://jezzicabuhl.blogg.se/
Postat av: Moster

Hej hej nu har jag äntligen hittat hit :) Du kommer bli assnygg på bilderna, helt klart! Jag vill ha dom där stövlarna.... skicka, hahahaa. Puss o kram!

2009-09-29 @ 22:22:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0