Datakunskap...

God morgon alla glada!

Nu sitter jag i skolan på datakunskapen, inte det roligaste men det är bara bita ihop.
Vi har skolfoto idag också inte så himla roligt att ha en måndag direkt. Man blir ofta missnöjd med sitt foto. Så jag hoppas verkligen att de blir hyffsat.

Jag har legat och hostat hela natten! Jätte jobbigt, har typ inte fått någon sömn alls. Så imorse ville jag bara sätta på mig mjukis kläder och åka till skolan. Men nej, de är ju skolfoto. Så det blev jeans, högklackat och vit fräsh tröja!

Nu måste jag jobba, annars blir min lärare arg på mig.


Kommentarer
Postat av: Jonna

Ta med dig hostmedicin som finns hemma i skåpet kanon bra med morfin i. Blir man trött av Coccilana heter det. Sen ligger din andra medicin o ditt CSN kort på byrån o vääääntar på dig

2009-09-28 @ 18:49:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0