090922

Dagen börjar med att jag somnade på religions lektionen inte bra alls. Men min lärare såg på mig att allt inte stog rätt till så hon ifråga satte bara sen varför jag somnade, vad de berode på osv. Snällt av henne tycker jag.
Har varit seg i skolan men trotts det så har jag varit en glad tjej!

Det blev ingen idrott för mig idag pga att jag fortfarande har kvar hostan och en inormt irreterande förkyldning.
Nu ska jag lägga min i sängen framför tvn. Hoppas det går något bra på aparaten idag bara så jag inte somnar. Jag somnar nämnligen riktigt bra om det är dåligt på tv.


Kommentarer
Postat av: Nenne

haha, jag är lika dan.. somnar också om det är dåligt på tv, eller i reklamen så jag missar slutet på det jag ser :P Haha!

puss

2009-09-22 @ 14:20:44
URL: http://jageliten.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tahand om dig gumman!! När kommer niklas header till mig??

2009-09-22 @ 14:27:54
URL: http://jezzicabuhl.blogg.se/
Postat av: Jonna

Hoppas du tar dina vitaminer o ser till att få i dig lite till frukost. Sen e sömnen på natten den viktigaste.. Massor av kramar från mig

2009-09-22 @ 14:58:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0