Yes!

Allvarligt! Kan de blir så jävla mycket bättre!?

Har en jobbig operation framför mig den 26/20.

Skolan att tänka på som sjunker (men jag kämpar).

Kärleken jag krigar för!

Precis just NU fått reda på att min moster/gudmor har hjärtkaffsfel! Helvete Jenny inte du! Jag tar hand om sjukhus delen för oss alla. Du har hjälpt mig i alla mina svåra stunder. Vi har delat rum 1 år. Kommer du ihåg hur roligt vi hade det på kvällarna! Saknar dig riktigt mycket!!!

Min kropp och hälsa sjunker fördjävligt snabbt! Jag höll på att tuppa av idag. Blev hemskickad vid 13 tiden.
Jag kan inte äta, sover äckligt dåligt, tänker och tänker och tänker. På alla mina nära och KÄRA!!

Mamma blir av med jobbet från och med den 1/11...


Alla ni som hjälpt mig, pratat med mig och ger mig stort stöd. Älskar er för det. De hjälper för stunden men tyvärr inte i längden...




Kommentarer
Postat av: Moster

Älskade guddotter! Först o främst: oroa dig inte för mig! Kardiologen sa att det inte är någon fara och att jag kan leva helt normalt. Skrev det till din mamma, hoppas inte hon glömde berätta den biten för er också.... som sagt, jag är okej o klarar mig!



Klart jag minns när vi låg i mörkret o snackade om kvällarna! Kolla på Big Brother ihop haha! Dina suckar när mina tops o tofsar låg överallt :) Hur fånig du tyckte jag var när jag sminkade mig o höll på, nu e du själv likadan :P



Du då sötnos? Oroa dig inte för oss andra, vi klarar oss, fokusera på dig själv! Ibland ser det inte så ljust ut men innan man vet ordet av så vänder det. När man minst anar det..... Tills dess, håll ut o försök göra/tänka på saker som gör dig glad! Vi är glada när du e glad, glöm inte det!!!



Saknar dig också!



Kraaaaaaam



2009-10-13 @ 22:12:38
Postat av: Jonna

Hoppas du tar till dig av vad din gudmor/moster säger.. och syrran jag berätta den biten oxå.. men ibland blir allt nattsvart..

2009-10-14 @ 17:10:32
Postat av: Kristian

Håller helt med ovanstående... Men det visste u ju redan!! Älskar dej!!!

2009-10-14 @ 19:20:30
URL: http://thunholms.blogg.se/
Postat av: Isabella

Hejsan!

Vad tycker DU om Robert Pattinson?

2009-10-15 @ 08:49:46
URL: http://bellawrotethis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0