Visste ni att jag bli mobbad...

I natt sov älsklingen här. De va jätte mysigt. Vi kollade på tv och busade.
Så imorse fick han frukost på sängen, visst är jag gullig.

I skolan blev jag som vanligt mobbad av Jessica och Jennifer alltid lika kul.. Retar mig när jag äter, säger att jag är tjock, borde tänka på vikten, att jag inte va söt osv. De är som vanligt med andra ord. Niklas brukar reta mig och säga att jag är tjock också...

Efter skolan idag åkte jag hem till Niklas, vi kollade på en film sen åkte vi och köpte en svätts *stavning*.
Nu är jag hemma och sjuk. Jätte förkyld och hostig...
Jag får mysa med mig själv ikväll sen hoppas på att jag får sova i natt. Imorn skas det upp tidigt för skolan.

Vi hörs hörrni!


Så himla jättte "fin" bild :) 090704





P.S
Jag är väl inte tjock? :(


Kommentarer
Postat av: Malin Hallberg

Härligt att det löst sig.

2009-10-20 @ 18:27:28
URL: http://neutralt.blogg.se/
Postat av: jennifer

haha klart du inte är tjock =)

och feel the pain de är bara payback ;) haha

2009-10-20 @ 19:03:57
URL: http://trejj.blogg.se/
Postat av: Moster

Du e ABSOLUT inte tjock!!! Du är jättefin!! kram

2009-10-20 @ 20:58:53
Postat av: Jonna

Du e inte tjock på något vis. De bara e avundsjuka... Jag älskar dig för den du är

2009-10-20 @ 22:10:46
Postat av: Jennie

min wifey är den finaste :) ingen fet jävel inte :D

2009-10-20 @ 23:42:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0