Vafan

Jävla irriterade sjuksyster här i natt alltså! Upprepar allt och pratar med mig som om jag vore du i huvudet...

Säger att jag ska sova... Jag sover aldrig innan operation...
Säger att jag ska ha ett till täcke... Men jag ska inte sova och vill jag ha ett till täcke så fixar jag de, det ligger på min säng liksom...
Din kompis kanske vill sova... Ja men vill hon de så gör hon de...
Du ska inte äta något nu efter 12 så flyttar hon undan min dricka... Men pucko jag kan hämta drickan du flytta den 5 cm och det finns kran med vatten här...
Du kanske ska släcka den stora så du blir lite trött... Kan jag väl men de hjälper ju inte (tänk om jag skulle vara mörkrädd liksom)...
Du får inte gå ut utanför dörrarna... Nej jag vet men jag vill röra på mig hallå...

Snacka om att denna tant inte känner mig alltså. Haha! Jag och Jennifer kan inte sluta hacka på detta...



Kommentarer
Postat av: Jonna

Tur det inte var mitt nattpass! Usch för människor som inte anpassar sig efter regler som finns. Menmen de känner inte min Pippi inte världens starkaste tjej på utsidan, på nsidan e hon en törstande svamp efter kärlek o närhet. Fattar du?

2009-10-26 @ 11:53:34
Postat av: Anonym

Man ska lyssna på de äldre de vet tydligen bäst... ;)

2009-10-26 @ 19:09:18
URL: http://jezzicabuhl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0