Vad fan har jag gjort för fel!?

Vad fan har jag gjort folk!?

Jag tänker inte mycket på mig själv, inte för 5 öre.

Bror med hjärt problem, bror med epelepsi, syster med epelepsi, pappa som är alkholist och stora hjärt problem, en mamma som inte har jobb och 2 barn lägenhet och landställe att ta hand om, systersdöttrar som bara växer och jag hänger inte med.

Kompisar som behöver mig.

Många tror jag bara tänker på mig själv och att allt kretsar runt mig. Jätte ledsen att ni tycker så för så är det inte. Jag tänker knappt på mig själv. Jag tar alla mina nära och kära FÖRST tar mig sen när jag vet att alla har det hyffsat bra! De är därför jag mår som jag mår just nu. Jag har inte varit mig själv sen i juli och det vet jag om. Och jag kämpar för att bli den Camilla igen

Jag trivs inte hemma och min mamma och inte hos min pappa. Just nu trivs jag bara hos Niklas men här kan jag inte bo. Så jag får ÅTER kämpa för de. Jag letar efter jobb och lägenhet.

Så nu har ni fått läst vad jag känner och tycker!!!

Sitter här med tårar i ögonen för att ha läst kommentarer, sms och msn rutor av folk. "Tack"
Ni anar inte hur ledsen jag blir utav allt sånt här skit. Tårarna bara rinner. "TAAACK!!"



P.S TYCK FAN INTE SYND OM MIG DE ÄR INTE DÄRFÖR JAG SKRIVER DE HÄR!!!


Kommentarer
Postat av: Jonna

Om du blir upprörd över vad jag tycker så ligger det ju sanning i det, annars bryr du dig inte. Men som sagt du vill inte bo hemma eller hos pappa o jag fattar att du vill ha din frihet. Kämpa för den då! Se till o fixa skolan, desto fortare kommer du hemifrån. Fast jag vill gärna ha dig hemma, för jag älskar dig trots alla bråk.

2009-10-21 @ 20:49:53
Postat av: Anonym

Puss

2009-10-21 @ 21:59:44
URL: http://jezzicabuhl.blogg.se/
Postat av: Petra

Du behöver faktiskt inte be mig om ursäkt. Inte du som gjort fel. Det är bara han. Och man skulle kunna säga att vi är kvickt nu, jag "snodde" honom från dig där i början.. ;) skämt åsido, men du fattar. Iallafall så borde det tagit slut mellan oss för länge sen, så du behöver inte tänka på det. Du verkar ha nog att tänka på. Lycka till på operationen!

2009-10-21 @ 22:20:06
URL: http://pericsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

du ville höra hur jag tycker o tänker, sen att du faktist tar åt dig, måste det ligga sannig i det hela.. och det kan du inte neka.. du vet ju vad du själv har sagt, eller hur? sen har jag inte sagt upp vänskapen med dig, jag fattar bara inte hur du tänker ibland...

2009-10-22 @ 12:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0