Svar...



Anonym & Jonna...
Klart som fan jag tar åt mig. Oavsett om de är sanning eller inte. Ni alla vet redan hur jag mår likförbannat ger ni mig mer skit att tänka på.
Är det fel att man inte trivs, och bara för att jag inte trivs betyder det fan inte att jag inte BRYR mig om min familj. Ni säger hur mycket ni saknar mig. När jag väl kommer hem och träffar er. Blir det bråk & tjaffs... Kul verkligen jätte kul att komma hem till sånt. Jag säger inte att jag aldrig startar det men fortfarande. Jag vet att ni inte har det lätt ni heller. De är just därför jag bryr mig om alla andra utom mig själv i läget. Och det läget har jag varit i sen i juli. Men ni verkar inte vara tacksamma. Så därför ska jag börja bry mig om mig själv. Och vill ni ha min hjälp så får no komma till mig!
Ha de bra!


Kommentarer
Postat av: Patricia

Jag står för det jag säger, ja jag vet att du mår dåligt, men när du vill veta hur jag tycker och tänker så får du faktist ta det, om du ber om att få veta hur jag känner. Det är mycket du sagt som inte behöver tas över bloggen. Det behöver inte tas upp alls.. bara tänk på vad och hur du säger det.. saker som jag berättade igår.. man börjar tänka och fundera hur DU egentligen ser på saken. men i mina ögon var det negativt. Och camilla.. varje familj i hela VÄRLDEN har familje bråk, det tillhör.. INGEN familj slipper sånt... allt kan tyvärr inte vara helt felfritt och perfekt även om man önskar det..

2009-10-22 @ 15:42:50
Postat av: Kristian

Jag förstår vad du säger... Men hur du än vrider och vänder på allt så kommer du alltid hamna i bråk och tjafs med folk.. Det kommer du aldrig komma undan. Vare sig du flyttar eller inte. Oftast så bråkar man med varandra för att man tycker om varandra, man har bara olika åsikter, tankar och sätt att göra saker.. Varje dag jag kommer hem så bråkar vi också, det betyder inte att jag inte vill att hon ska bo kvar här eller att jag inte älskar henne, det betyder att vi har blivit uppfostrade på olika sätt och vill göra på vårt eget vis.. Du vet att jag älskar dej och alltid ställer upp när jag kan, lyssnar alltid på allt du har att säga.. Men det betyder ju inte heller att vi aldrig bråkar, för det vet du som jag att vi gör... Älskar dej och det vet du..

2009-10-22 @ 16:27:06
URL: http://thunholms.blogg.se/
Postat av: Jonna

Vilken klok bror och kompis du har! Många tänkvärda ord. Jag älskar dig för den du är, men inte för allt du gör.

2009-10-22 @ 19:06:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0