Samtal...

Va i skolan 10.45 samtal med min mentor i 20 minuter. Det gick helt okej. Ska förbättra min frånvaro och bli vän med dataläraren, haha finns inte en chans så som hon bahandlar mig. "så man vill bli tagen får man ge lika mycket".

Jobbade lite i skolan med Jessica trotts att vi var lediga.

Nu sitter jag här hemma och häller i mig C-vitaminer och te. Kanske går ut en stund ikväll, vi får se.



Tack Niklas för ditt stöd, du är bäst! Och igår va du toppen gullig!!


Just nu är du mitt ALLT! Behöver till till mer är 100%


Kommentarer
Postat av: jennifer

de e ju bättre om du bättrar på närvaron istället för på frånvaron tihi ;) men förstod hur du mena haha=)

och vi ska sätta oss ner och skriva ett "brev" till kajj om datakunskaps läraren... usch!

2009-10-22 @ 16:53:39
URL: http://trejj.blogg.se/
Postat av: jennifer

okej härligthärligt =)

2009-10-22 @ 18:01:39
URL: http://trejj.blogg.se/
Postat av: Jonna

Bra att du tar för dig och gör som du känner att du behöver. Jag finns här om du vill prata som alltid. Det är oftast du som går iväg, vilket jag förstår till fullo. Jag saknar dig fast du inte tror det. Med dig borta blir det tyst, tomt och det e jobbigt!

2009-10-22 @ 19:10:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0