Lång dag...

Hej!

Nu är jag hemma igen efter en rikitgt lång dag.

Jag åkte till Solna Centrum där jag och Jennie gick runt i massa affärer och jag shoppade. Sen kom Alexandra och vi tre gick runt i fler affärer fick med mig lite till. Det var jätte trevligt!
Efter dagens shopping så åkte vi hem till Jennie och chillade. Tills jag fick ett samtal och skulle tydligen till Kista. Så jag tog ju bussen dit vettu. Där jag följde med Jennifer när hon shoppade lite.
Sen åkte jag till Solna Centrum och mötte Jennie igen och nu sitter hon och här i mitt rum och chillar lite.

Nu ska jag äta lite mat. Sen ska jag lägga upp bilder på vad jag köpt idag :)



Jag och Jennie :)


Kommentarer
Postat av: jennifer

härligt! =) tack för att du följde med gumman<3

Och imorgon får vi sätta eld i baken på varandra för att hinna med, right? ;) haha puss

2009-10-29 @ 20:22:20
URL: http://trejj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0