Kvälls & morgon te.

God morgon alla!
Ja, igår kväll mötte jag upp Patricia då vi var ute och tog en kvällspromenad. Jätte skönt även om det var kallt. Jag sover bättre om jag fåt rört på mig lite innan. Efter ett tag frös vi så mycket så vi gick upp till mig och gjorde en varsin kopp te. Sen åkte Patrcia hem och jag gick och la mig. Somnade vid 00 väldigt sent för att vara mig. Jag hade fortfarande kompisar som var ute vid den tiden som undrade varför jag skulle sova.

Nu sitter jag iaf halft på klädd här vid datorn med en stor kopp te.

Jag måste fortsätta göra mig klar nu, kanske hinner slänga in en dagens outfit. De visar sig om jag hinner eller ej.


Bilden tagen av mig på landet 20/06-2009


Kommentarer
Postat av: Jonna

Var e du?

2009-10-05 @ 08:40:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0