Is this true?

Camilla berättar att:

Det är nu slut emellan mig och Niklas. Vi hade varit förlovade sen den 1/8 men nu är det över. Jag mår piss och skit. Jag har svårt att veta hur jag ska fortsätta mitt liv.
Jag brukar aldrig gråta väldigt väldigt sällan! Men nu har jag gråtit sen 15.05. Hur länge de kommer fortsätta vet jag inte, de visar sig.

Jag kommer inte orka göra så mycket på ett tag (men jag är självklart öppen för förslag).
Det kommer bli svårt i skolan för mig, men jag kommer kämpa. De är ju som sagt min framtid och den tänker jag inte sabba!
Jag kommer väl bara inte göra mig iordning speciellt mycket, kommer vara svårt att se honom i skolan sammtidigt som jag vill se på honom hela tiden!

Han finns i mina tankar och jag älskar honom fortfarande....
Det kommer också vara svårt för mig att blogga på ett tag men jag kommer tillbaka.

THIS IS TRUE!!



20/6-2009 vi satt och kollade på denna vackra himmlen tillsammans...


Kommentarer
Postat av: Anonym

VA!

Varför tog det slut? :(

Modig flicka som står på sig och säger det öppet i bloggen! Keep going.

2009-10-05 @ 18:56:51
URL: http://neutralt.blogg.se/
Postat av: Syster

Älskar dig!

2009-10-05 @ 19:18:36
URL: http://jezzicabuhl.blogg.se/
Postat av: jennifer

älskar dig gumman och finns här!

vet hur de känns, allt jag gick egenom med mathias, men jag klarade av det trotts att ja många gånger bara ville ge upp livet och allt, och du e så jävla stark så dehär klarar du!! det kommer ta ett tag men trust me tiden läker alla sår!!!

puss på dig!<33333333

2009-10-05 @ 19:43:24
URL: http://trejj.blogg.se/
Postat av: Kristian

Du vet var du har mig!! Älskar dig

2009-10-05 @ 19:44:25
URL: http://thunholms.blogg.se/
Postat av: Jonna

Du e världens modigaste tjej! Det e något du fått med dig av Niklas; öppenheten. Den gör dig stark o unikt härligt. Pippi Långstrump, Tindra och du! Jag älskar dig!

2009-10-05 @ 22:53:24
Postat av: Moster

Oj, kan bara hålla med alla andra.. Tänker på dig massor gumman, och även om det kommer va skitjobbigt ett tag (det kommer det), så kommer du komma ur det.. Starkare än nånsin. Älskar dig också. KRAM från moster

2009-10-06 @ 11:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0