Gör saken rolig!

Jag har precis packat klart väskorna inför sjukhuset.
Jag har med mig laptopen, kamera, gott för ikväll till mig och Jennifer sen kläder och skit.

Det är kul på sjukhuset på ett sett och de är att jag sover inte när man ska, jag sitter vid tvn telefon och datorn, nära och kära kommer sent på kvällarna (efter besökstid) och för ett liv. Jag springer och äter jätte mycket glass, dricker massa kaffe och varm oboy.. Ja ni kanske hajar att när jag kommer dit så är de inte lugnt och frisfullt längre. Haha! Fan man ska göra saker roligt!

Nästan så man tror att systrarna på avdelningen tänker "Jag ger henne en hög dos lugnande så att hon deckar..."

Nu ska jag snart gå ner till bilen, jag skriver mer sen :)


                                                              Here we come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0