GÄSTBLOGG!

mohhaha!! nu ska jag busa lite (a) bara för att jag kan camilla inloggningsuppgifter precis som att hon kan mina så ska jag gästblogga utan att hon vet ;) men säg inget till henne ;) HAHA!!
Jag har fan ingenting att göra just nu alltså som ni kanske märker, men camilla e så seg på att uppdatera, ja vill ju vet vad skitungen gör ;)
aja nu ska jag lägga upp lite gamla knasiga bilder ;) mohaha!!




oj får nog lugna ner mig med bilder nu alltså! vi har ju hur mkt bilder och minnen som helst tsm! =)
men vi avslutar med dikten jag skrev till dig för typ över 1 år sen, kommer du ihåg?

Du är min syster och jag älskar dig,
för mig är du alltid en underbar tjej.
Du är alla vackra färger på en palett,
och när någon känns fel kan du vända det rätt.
För att beskriva dig behövs domdär orden som inte finns,
du är den man alltid minns!
Du är min livsglöd och luft,
utan dig skulle det bli tufft.
Du är de dyrbaraste jag har,
och utan dig skulle ja inte klara många dar.
Ja du har alltid varit min vänn och jag vet vart du står,
du är den som finns kvar när de andra går.
Du kan sången och texten i alla min musik
och för mig är du helt speciell och unik!
En sak är säker och de lovar jag dig,
att alltid kommer du vara viktig för mig.
Jag älskar dig för den du är
och du ska veta att jag alltid finns här.
Om du nån gång är i nöd,
ska du veta att du alltid har din tvillingsyrras stöd!
Älskar dig camilla buhl nu och föralltid <33

Haha tänk att ja va så duktig på att skriva dikter då när ja höll på med det ;pp
menmen de va allt från mig ;)
puss  //jennifer http://trejj.blogg.se


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken underbar vän du har! Ta hand om henne :)

2009-10-25 @ 15:33:29
URL: http://jezzicabuhl.blogg.se/
Postat av: Camilla

HAHAHA! Vad söt du är gumman! Och god morgon jag vaknade precis...

Älskar dig, tack!

2009-10-25 @ 16:49:56
URL: http://naztys.blogg.se/
Postat av: Jonna

Du e helt enkelt underbar o du hade säkedrt en kanon kväll/natt igår eftersom du e uppåt idag. Tack för att du finns. Kramiz

2009-10-25 @ 18:50:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0