Fest eller tv?

Hejsan!

Varit hemma från skolan två dagar i rad nu. Inte alls bra. Får ta igen det nästa vecka!!

Vad ska man göra ikväll då? Antingen drar jag iväg på fest med Alexandra och min fru och festar loss! E
Eller så sitter jag framför tvn och tittar på Idol och Fast And The Furious, men vem gör mig isf sällskap?

Hur jag än gör så måste jag iväg och sola. Och ingen kan följa med för folk är sjuka och uppbokade. Men de gör mig ingenting de ligger så nära mitt hem ändå. Men jag måste deremot hitta orken att åka dit.


Krya på dig Patricia!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Vi tar igen det tillsammans nu i veckan Camilla haha;)

2009-10-18 @ 17:06:52
Postat av: Jennie

JAG ÄR DIN WIFEYYYY :) <3

2009-10-19 @ 21:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0