Data nördarna

Hej på er!

Igår när jag kom hem till Niklas så fick jag en chock. Jag hade förväntat mig en myskväll med min pojke. Men icke sa Nicke! När jag klev in i rummet satt Rick, Kim, Christian och Niklas där med en varis dator och massa gott. Jag fick en kommentar som "Där har du din laptop bara sätta sig och spela, här ska det inte bli någon myskväll med pojken inte..." Nej jag ser det sa jag. Haha!
Tänk er att jag hade det riktigt kul med grabbarna iaf. Jag kollade på filmer och busade med Karl Alfred. Jätte kul! Jag va ju övertrött och sen har jag gått på massa skit denna veckan. Haha!

Jag somnade vid 02 tiden har jag hört. På sängen bland massa kläder, en tom platta öl, en laptop och massa skit. När man vaknade upp då och då så plockade man ner sak efter sak, sa några ord till grabbarna och snarkade vidare, hahaha!
Sen ringde telefon ett dussin gånger inatt och imorse också. När jag vaknade av ett samtal (jag ej svarde på) vid 12 imorse/på dan så känndes det som om det var mitt i natten... Så jag sov från 02 till 17 alltså 15 timmar. Yes!
What ever!

Nu sitter jag hemma hos mamma med ett glass coca cola och lyssnar på starfm.
Om någon timme åker jag och Jennifer in till sjukan. Då jag får mig ett rum. Där ska jag och Jennifer hålla igång.

Jag skulle dock vilja ha min Niklas där inne ikväll i natt och imorgon bitti... :(



Här har ni den manliga Karl Alfred. Jätte kul grabb!


Kommentarer
Postat av: Gurra

Slampa

2009-10-25 @ 20:56:53
Postat av: Jonna

Typiskt grabbar som ingen livserfarenhet fått ännu... De lever i en fantasivärld (data). Men snart får de verklgheten i fajset o kanske de vaknar upp el blir hemlösa...

2009-10-26 @ 11:51:21
Postat av: Camilla

jag tror nog vi vet mycket väl om livserfarenhet men ger bara blanka fan i det för att de är långtråkigt och behövs ej vetas än eftersom vi har de förjävla bra hemma där allt blir betalat pga att vi inte har någon egen inkomst som följs av ingen utkomst (: och varför inte leva i fanatasi värld, allt är bättre där ändå :)

2009-10-27 @ 19:14:53
URL: http://naztys.blogg.se/
Postat av: Kim

@Jonna That was uncalled for :<

2009-10-30 @ 19:29:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0