I'm all sooked up.. Aha, Aha. Yhee.. Yhee... (MINNEN)

Jag tar förlovningsringen, packar och drar nu!
Vet inte vart än. Men bara bort. Jag orkar inte me dehär längre!

Saknar Niklas, älskar honom, vill ha honom tillbaka! Men de verkar inte bli så i nu länget. Och jag klarar mig fan inte utan honom!!

Jag tänker på honom hela tiden. Han trallar runt i mina tankar dag in och dag ut.

Man sitter i skolan, hemma, på bussen, ute, överallt och tänker... "Säg att hans bil står här, de plingar på dörren och man hoppas på att de är han, att han friar igen i skolan eller något, att han kommer med blommor, vad som helst"

Jag sover inte mycket, äter mindre och tänker för mycket!

Kommer du ihåg när vi träffades första gången (inne i Gamla Stan).
Kommer du ihåg hur modig jag var och sov kvar hos dig första träffen.
Kommer du ihåg när du friade (varför skulle du inte komma ihåg de). På en grusväg i en vattenpöl ute i Åkersberga på Jennifers landställe.
Kommer du ihåg alla första sms innan vi ens hade träffats, så blyga och gulliga sms.
             
   

Du är min första största kärlek på riktigt! Du är inte perfekt, du gör inte alltid bra ifrån dig, du är lite knasig. Vem är perfekt... Nej just de ingen!
Men jag älskar dig du är bäst! För mig är du allt. Du har verkligen tagit mig för den jag är.

Jag kan inte släppa dig!! Kom tillbaka snälla du! 

You are MyElvis!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bara att komma darling!

2009-10-09 @ 21:42:58
URL: http://jezzicabuhl.blogg.se/
Postat av: Jonna

Älskade gumman! Jag älskar dig o mår skit när du gör det! Åk till tindra o Engla o tanka energi..E de några som kan ge dig avkortad kärlek så är det dem...

2009-10-09 @ 22:58:56
Postat av: Johanna Mattsson

Hejhej Camilla! jag vet precis hur du känner. det är jobbigt. MEN du är mycket stark tjej, många som älskar dig. du kommer att träffa en en vacker dag. Många kramar från Patrik syrran Johanna skicka styrke kramar från mig

2009-10-10 @ 20:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0