Blä vill inte vara sjuk!

Sitter i skolan just nu. Jag har skrivit klart min novell och den såg bra ut! Jag får gå hem nu om jag vill. Men jag väntar på samtal av Niklas. Jag ska nämligen hem till honom och sova där i natt. Jag är ju sjuk så jag behöver någon som tar hand om mig. Kokar massa te och håller mig varm. Jag MÅSTE vara frisk till på söndag... de är inte lång tid.

Usch! Känner mig jätte hängig och de bara snurrar i huvudet...




Mamma, ledsen för bråket imorse. Jag såg ditt sms att du bad om förlåtelse och jag förlåter dig. De känns jobbigt att bråka med dig nu. Nu när jag mår som jag mår och har saker framför mig som jag inte riktigt ser fram emot. Så jag blir själv lätt irriterad och ledsen...

KRAM!!


Kommentarer
Postat av: Jonna

Jag vet det o kan bara föreställa mig vad du går igenom. Men det känns ibland som att allting kretsar runt dig o då upplever jag dig ego. Att du inte ser mig o min rädsla, oro för framtiden. Min ensamhet jag vill oxå bli kär/förälskad igen o ha allt det där som man då har. Att du inte ser Richards rädsla för vad livet ska ge honom; förhållande kommer det funka osv. jobb? man kan inte vara borta som hann o samtidigt behålla ett jobb, att anafallen faktiskt kan göra honom så skadad för resten av livet. Den oro jag då får ha för er båda plus min egen framtid är ibland så tuuung..... Men jag försöker finnas hemma så mycket jag kan för er så att ni alltid har en trygg hamn att återvända till med era problem. Jag älskar dig!

2009-10-21 @ 14:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0