20 minutare

Hej där!

Precis när jag gjort mig en varm kopp te och satt mig vid datorn i mjukis kläder. Så ringer Jennie(MyWife) och ber mig åka till Sumpan. Aha va bara låta allt vara och åka. Vi tog oss en 20 minutare bland de blåa lysrören.
imorgon kommer det hetta på kroppen. Men vad gör de extra het liksom ;)

Efter vi solat fick jag sitta 20 minuter på en vinglande bänk och vänta på bussen. Kom hem för ett tag sen ska göra en ny kopp te sen sova.

Just de fan! Jag fick i mig en hel tallrik mat idag!! Framsteg har inte fått i mig de på ca 3 veckor! :)


GAMMAL BILD!!


Kommentarer
Postat av: Jennie

WIHUUUUU :D HAHA stackars den vingliga bänken :P

vi synes imorn wifey :) <3

2009-10-20 @ 23:58:57
Postat av: Jonna

Du vet att på sådana där ställen frodas bacilluskerna så jag hoppas du inte drog på dig några flera.... Annars blir man skönt glad av sol på kroppen håller med dig där.

2009-10-21 @ 14:33:25
Postat av: Linda

Gumman man ska inte sola när man e sjuk!! Du blir bara sjukare!!! PUSS

2009-10-21 @ 15:23:35
URL: http://lindasw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0