1,6 MIL!

Hejsan!

Inte mycket bloggande, I know. Men jag har en förbannat bra andledning ;)
Dagen i skolan gick sisådär fick positiva intryck från kompisar på alla möjliga håll! Blivit bjuden på en fet fest den 30/10.

Efter skolan åkte jag och Jennifer till ungdomsmotagningen och fick ut ett recept. Sen åkte vi hem till henne där vi åt sen somnade jag (förståligt) fick bara 3 timmars sömn inatt...
Men nu har jag iaf precis kommit ut ur en grymt skön dusch! Jag och Jennifer var ute och gick från 19.00-21.00 och vi gick 1,6 mil!!! Haja vad duktiga vi var! Det ska vi göra om!
Men kommer ha världens träningsvärk imorn känner jag.




Kommentarer
Postat av: Jonna

Oh där hade du långt hår igen!

2009-10-06 @ 22:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0