Svar på tal!

Jag ringer oftast mina närmasta vänner innan jag kollar med niklas vad han gör och om han vill ses. Men om ni då inte kan vara med mig så klaga fan inte på att jag åker till Niklas!
Andledningen till att jag är mycket hos honom är för att jag inte trivs hemma. Jag kan också åka hem efter skolan bara för att vara med mina vänner i de trakterna och sen sent på kvällen åka till honom för att jag sover bättre med honom. 

Och dig jennifer ser jag varje dag i skolan när du är där så du kan ju inte påstå att vi inte ses.
Och jag förstår inte varför ni klagar på mig? Är ni svartsjuka för att inte ni har någon att åka till och vara med efter skolan och nu syftar jag på pojkvän/flickvän inte en vän.

Riktiga vänner hakar inte upp sig på vart man sover specielt inte om de är hos pojkvännen/flickvännen sin.
Förstår verkligen inte vad de är för fel att älska någon? Ge mig ett svar på det. Vad gör man för fel när man vill vara med den man älskar på natten och sina vänner på dan?

Om ni trotts allt ni får för er inte lyckas komma på ett svar på de så tycker jag ni ska sluta klaga på mig,
de blir ju inte direkt lättare i livet att försöka repa sig efter allt, när ni håller på som ni gör..


Puss och nyp Camilla Buhl alltid full.

Kommentarer
Postat av: jennifer

oj mig har du inte ringt på hur länge som helst bara sådär, förutom fikan dådå, men sen klagar ja inte på att vi aldrig ses för de vet ja att vi gör, men du SJÄLV har sagt och vet att de va drf de tog slut förra gången och dina vänner vill inte se det hända igen! och svartsjuk e ja garanterat inte, vi försöker hjälpa dig PRECIS som du bett oss om men du lyssnar inte.

sen t.ex. i söndags när du jag och jonna skulle fika hos dig så kmr ja dit och då e du med niklas och gullar och tar kort så jag la mig i vardagsrummet istället, hade setat hemma och gråtit hela dan och kmr dit och möts av de. sen när de va du ja och patricia som skulle fika så e niklas där också och ja har ingetemot hnm men då höll du ju på med hnm hela tiden och sen surade tills du sen när v i började kolla SL, ropade ut oss i köket och vi fikade och hade kul tills vi sen tittat tv ett tag, då va du surig igen och då höll ja niklas och patte på istället, vet att de inte bara e ja som tycker såhär, och skulle de va det så står ja ändå för va ja tkr.

du ber om hjälp sen skiter i det.. minns du den grymt långa facebook chatten?? om inte gå tbx och kolla vad vi kom överrens om..

puss

2009-11-18 @ 19:15:15
URL: http://trejj.blogg.se/
Postat av: patte

Okej ursäkta men vem äre som beter sig som en jävla hitler? du är fan inte lika happy alltid en " :( " min och när vi alla är med dig o niklas, så ska ni nanna o gosa, skitosocial, du bjöd mig hem till dig för en mysig fika som du kallade det, var ju rätt så nära på att åka hem när du ligger o surar suckar hatar drygar och vettefan... "vad vill ni göra?" suckade du ut.. tja, vafan kom vi hit för att göra?

aja whatever skiter i vilket gör vad du vill

2009-11-18 @ 19:29:15
Postat av: Annika "svärmor"

Det är inte lätt att vara kär och ung! Kul att du trivs här hos oss=), även när Nicke inte är hemma.. Du kan ju ta med nån kompis hit oxå, det behöver ju inte vara du som åker till dom, utan dom kan åka till dej här! Men vad du än gör, gumman, släpp inte dina kompisar!! Det gjorde jag... Och det är nåt jag ångrar än idag!! Kram kram

2009-11-18 @ 20:03:01
Postat av: jonna

Öhhh vad då? Full? Av kärlek hoppas jag endast. Kramiz Mamma

2009-11-18 @ 20:35:03
Postat av: jonna

Läser allas inlägg o håller med svärmor om en sak att vänner är viktigare.. Jag har gjort samma sak. Sen förstår jag hur de känner oxå.. tro inget annat... Ska ni fika o snacka så låt Niklas va på rummet o chilla el spela data or whatever. Han har du kvar o kan mysa med sen när vännerna åkt hem. Det e skit jobbigt o höra sådant som man någonstans längst in vet e att de har rätt. För annars lägger man inte ned så mycket energi på att försvara sig. Jag älskar dig det vet du! Men du måste ge ibland för att få o då menar jag inte materiellt utan lite av dig själv... Som sagt det fanns en tid då vi alla runt dig var väldigt betydelsefulla o du bad oss påmina dig om oss.... Så det e det vi gör, på din inrådan. Sen vet jag nu att du e på väg att bli sjuk/förkyld. Kom hem o sov en helg! Inte farligt! Ta detta rätt nu o bli inte arg o ledsen..För vi älskar dig allihop o det vet du innne i ditt hjärta om du känner efter.....

2009-11-19 @ 22:17:28
Postat av: jonna

Glömde en annan sak; tack för hjälpen o för den fick du 300kr eller hur? 100 till Jennifer o sen 100 i handen o 100 på kontot. Se till o fixa morgondagen då det e du o Jennifer som ska stå tillsammans. En vän du alltid kommer ha kvar o behöva. Jo Cinzia ringde o sa på onsdag den 25:e vid 15-tiden var du välkommen dit. Kramiz

2009-11-19 @ 22:26:30
Postat av: Kristian

Behandla andra som du själv vill bli behandla! Lyssna på dina vänner, vi har ju faktiskt också pratat om detta! Och sen, ta inte mitt uttryck, det e Kristian Buhl alltid full!! =)

2009-11-20 @ 16:03:56
URL: http://thunholms.blogg.se/
Postat av: Anonym

Oj oj.. ja.. jag vet inte...Det är svårt det här.. Men kramkalas på dis syss iallafall! :)

2009-11-20 @ 23:20:55
URL: http://jezzicabuhl.blogg.se/
Postat av: Anonym

varför får jag aldrig var full då?

2009-11-22 @ 10:30:09
URL: http://jezzicabuhl.blogg.se/
Postat av: haha

Jonna och den andra "svärmodern" kan ni sluta lägga er i era barns liv? det här är ju bara sjukt :s vet inte vilka ni är men vafan mind your own business

2009-11-22 @ 19:20:45
Postat av: Annika "svärmor"

Till "haha"! Ni pratar om att vara "raka", men själv vågar du inte skriva vem du är!! Vad är det för jobbigt med att vi bryr oss?? Gör inte din/dina föräldrar det, så att du e svartsjuk på Camilla för att vi bryr oss?! Är det jobbigt att hälsa på henne i Huddinge i stället för hemma?? Varför ska bara Camilla åka och träffa er varför kan ni inte åka och träffa henne här?! Och du vet mycket väl vilka jag o Jonna e!! Stå för vem du är i stället!!!

2009-11-23 @ 13:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0