Sjuk?

Hejsan!

Igår hade jag det jätte trevligt med tjejerna och grabbarna.
Niklas kom och hämtade mig vid 01. Så då åkte vi hem hit och kollade på filmer.

I natt har jag inte sovit mycket alls! Jag har legat och skakat av kyla och haft jätte ont i huvudet-
Nu är jag bara väldigt yr. Jag vet inte om jag har någon feber. Får kolla det senare.
Grabbarna ska snart iväg på fest. Jag funderar på att följa med, men vet inte riktigt om jag orkar... Vore kul. Men det är maskerad och jag vet inte vad jag ska vara...

Kommentarer
Postat av: jonna

Du kan väl vara det du var förra gången med coboy hatt o allt. Det kan vara en reaktion på medicinen o att du tog catapresan oxå. Den sänker blodtrycket o då fryser man... Försök ta alvedon istället.

Må så gott så syns vi imorgon.

2009-11-14 @ 19:30:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0