I MITT HJÄRTA!

Idag vaknade man med ett leende på läpparna.
Jag har varit vaken sen 7 och varit glad hela dagen.
Gick upp och gjorde mig klar för skolan, toppen dag i skolan med en del skratt, efter skolan till Huddinge Centrum där jag och Jennifer åt mat och satt kvar och pratade ett tag, sen in till stan då Jennifer köpte underkläder (superfina). Sen hem.
Jag har precis duschat och insett att det är riktigt kallt i bara underkläder, haha!
Så ska smörja in mig och sätta på mig älsklingen kläder som doftar herr parfym.

Ja, men varför är jag så glad då?

Djurgården är med i allsvenskan 2010.
Jag har en underbar fästman.
Och mina nära är toppen bäst!
Jag är 80% nära att få jobb!!

Allt är bara så himla bra idag, hoppas de håller i sig!! :)





Kommentarer
Postat av: jennifer

sv: aa de måste vi verkligen göra om, blivit alldeles för lite syster tid på senaste ;)

haha aa du ar ju det, du har till och med sett dom på :O mohaha ;)

2009-11-09 @ 20:19:50
URL: http://trejj.blogg.se/
Postat av: jonna

Håller tummarna för jobbet, vad e det för något på gång? Sen det andra det är på tiden att få lite räls här i livet eller hur..

2009-11-09 @ 21:04:16
Postat av: Anonym

Snygg bild!!! ;) Jajamensan vi är att räkna med!

2009-11-09 @ 21:37:08
URL: http://jezzicabuhl.blogg.se/
Postat av: Nenne

ja, somliga vann ju hela skiten medans andra fick kvala ;)

Skönt att höra att du mår bra gumman <3

puss och kram

2009-11-09 @ 22:19:30
URL: http://jageliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0