091117

Hej allihopa!

Igår hade jag det trevligt med Jennifer, Patrcia och Niklas. Ledsen för mitt humör också...

Skolan idag var som vanligt, rolig och trevlig! 
Nu ska jag duscha städa undan lite. Sen förmodligen till Niklas.

Ni som tycker att jag är med Niklas... Ja, jag vet inte riktigt vad jag ska säga. De är självklart tråkigt att ni tycker så, men jag menar har inte någon tid och jag ingeting att göra så är jag med honom. Om ni då senare ringer så kan ni inte klaga på att jag är där. Jag kan inte sitta inne och vänta på att någon ska ringa. Har jag ingen lust att vara med någon så kan jag också bara vara hos Niklas och kolla på tv. Det betyder inte att jag är MED honom då, han kan vara ute eller sitta vid datorn...
Jag är kär. De har ni säkert själva varit, om ni inte varit/är det så ska ni inte säga så mycket om oss, utan bara gilla läget!



Big love!



Kommentarer
Postat av: patte

upp till dig helt enkelt hur du vill göra. du glider ifrån dina vänner och när man tillslut ses är samtalet om niklas.. det blir för mycket, iallafall för mig och kan va irriterande efter ett tag. jag är bara ärlig, ärlighet håller ju längst..

2009-11-17 @ 16:48:29
Postat av: jonna

Schysst inlägg, förlåten o förlåt själv men du har humörsvängnngar som man inte hinner med.... me too

Men du skrev städa?????

2009-11-17 @ 18:40:59
Postat av: jennifer

vad ska jag säga, du har själv sagt att det var för ni va me varandra för mycket som de tog slut i första hand, och nu är du påväg tillbaks in på exakt samma spår igen.. sa vi inte en ny camilla, nya tag, nya krafter efter sjukhuset?? what happend??

Och du har inte funderat på att smsa ngr vänner först och fråga om dom har tid att göra ngt innan du åker till niklas??

och självklart vill alla att du ska vara lycklig men vi vill inte se allt ta slut som de gjorde senaste gången. Du vill ju att man e ärlig säger vad man tycker så nu är jag det! puss

2009-11-17 @ 22:08:58
URL: http://trejj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0