021109

Igår när jag åkte till Niklas va det jätte mycket folk på tåget. De gjorde att tåget vart sent och i sin tur så missade jag bussen som går 2 gånger i timmen.
Men Niklas hämtade mig eftersom vi skulle skjutsa in Bobby och Putte till stan.
När vi kommer hem ifrån stan så kollar vi på Wakl the line. Eller Niklas börjar kolla sen somnar han. Jag kollade klart på den. Den va verkligen toppen bra, och jag måste erkänna att de kom ett par tårar.
När filmen var slut så ringde Bobby. Då väkte jag Niklas och vi åkte in till stan och hämtade grabbarna som hade festat en del.

Vi kom hem igen vid 03 då vi kollade lite på tv sen somnade vi.
Som vanligt vaknade jag lite då och då i natt pga att de stramar i såret på magen osv. Men jag vaknar inte så jag är pigg och går upp. Utan när vi var hyffsat pigga för att gå upp var klockan 16.30. De är nästan lite som vanligt.

Jag och Niklas har på senaste tiden varit jätte duktiga med frukost när vi vaknat. Vi sitter tillsammans vid matbordet runt 16-17... med en varsin kopp te och mackor :]]

Förlåt för att jag inte skrivit i bloggen förns nu. Men fick det jobbigt här in på kvällen.


Me and my lovely sister.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ta det lugnt! Pussissar

2009-11-02 @ 10:02:14
Postat av: Jonna

Söta ni e! Det e härligt med en syster tycker jag... Kramiz

2009-11-02 @ 12:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0